KUNNEN WE JE HELPEN?

Veel gestelde vragen

Kunnen we je helpen? Je vindt hier alle antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord er niet bij dan kan je op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Kan ik mijn ticket nog een keer ontvangen?

Kan ik mijn tickets wijzigen, ruilen of annuleren?

Dit is helaas niet mogelijk. Wel kunt u de tickets verkopen via bijvoorbeeld www.ticketswap.nl.

Ik heb mijn verkeerde e-mail adres opgegeven, hierdoor heb ik de kaartjes niet ontvangen.

Wanneer je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven e-mail dan een kopie van uw bankafschrift met het ordernummer goed zichtbaar en het e-mail adres waar u ze naartoe verstuurd wilt hebben naar support@ticketflow.eu. Ons support team zal de tickets opnieuw naar het goede e-mail adres verzenden.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn aankoop?

Indien deze optie niet tijdens het aankoopproces in de Ticketshop geboden wordt dient u hiervoor contact op te nemen met de organisator van het evenement. De factuur zal altijd uit naam van de organisator verstuurd worden, Ticketflow is niet de organisator van het evenement.

Neem contact met ons op

Office NL

Konijnenberg 30

4825 BD Breda

Nederland

Office BE

Fabrieksstraat 61

1930 Zaventem

België

Informeer naar de mogelijkheden

van het Premium pakket!





Ticketflow is onderdeel van CM Groep. CM levert technologie en applicaties waarmee bedrijven met consumenten en publiek kunnen communiceren en interacteren, en om met mobiele apparaten te kunnen betalen. 

VOLG ONS

ADRES

Konijnenberg 30

4825 BD Breda

KVK 58422609